Saját készítésű karácsonyi mobiltokok? Igen! – 22 nap

A mindenféle színes csodáknak tetszetős áruk van az Ebayen.

Tavaly még csorgattam a nyálamat a karácsonyi mintás tokokért és idén – hosszú-hosszú rágódás után-  rendeltem egy ilyet:telotok

Nem vagyok elégedett vele, habár az ára elfogadható és alapból ilyen pofás mint a képen, de már három helyen kopik róla a minta.:/ Kíváncsi vagyok, hogy a 2-300 forintos vajon mennyire bírja a kiképzést..?!

Még mielőtt ez a tok megérkezett, csináltam magamnak egyet a kedvenc havas/házikós képemet felhasználva. Jól eltaláltam a méretet, az Instagramon meg is osztottam róla egy fotót. A következő videóban is van egy olyan változat, mint amilyet én megvalósítottam (a második projekt), de nekem most az első és az utolsó az, ami megragadta képzeletemet!

Nektek melyik tetszik, Kedvesek?

 

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

