Adventi naptár-tár

Milyen jó is ez az időszak a gyerekeknek..

Persze nem csak nekik, hiszem mi gyereklelkű felnőttek is bele-bele pezsdülünk a hangulatba! Nem tudom hogy melyik a jobb; az egész adventi időszakot gyerekként vagy felnőttként megélni..?!

aaa

Ha saját kis életemet nézem, én mindig szerettem a karácsonyt, pedig már tinédzserként egyedül maradtam a fa díszítésével, az elkészült művemet a másik részről pityergés és csendes elvonulás követte. De ez sosem tört le, sem a szegényes ajándékok, sem a varázsos hangulat hiánya. Én belül ünnepeltem.. A fa díszítése közben mindig a “kaporszakállúhoz” beszéltem; megköszöntem, megbocsájtottam, megbántam, erőt kértem. Ez valahogy máig megmaradt. Csendes, békés szertartássá vált, ami épp ezért szépen elhúzódik…😉 Persze vannak nagyon szép emlékeim a gyerekkoromból, mikor úgy ébredtem, hogy egy tucat apróságot hozott a Mikulás, amíg aludtam és arra is emlékszem, hogy az egyik Karácsonykor a fa a gyerekszobánkban volt és mennyire örültem neki!❤

Viszont, felnőttként nem egyszer voltam cinkostárs testvérem és Drágám mellett, akár a Mikulás, akár a Jézuska érkezésekor.. Oh azok a csillogó szemek! Jajj azok az ébren töltött órák, amíg arra vártunk, hogy aludjanak már el hogy kitehessük a Miki hozta apróságokat, vagy amikor a délutáni alvást vártuk, hogy közben feldíszíthessük a fát! Arról nem is beszélve, amikor a Drágám gyerekének szobájába surrantunk be éjszaka, hogy ellássuk a Mikulás segítői feladatokat a már valamit sejtő lurkónál. Ugyanis az ablak, ahol a csizma várta, hogy a Miki megtöltse, a gyerekszobában volt, közvetlen a békésen szuszogó gyerek mellett.. Természetesen az ebadta majdnem felébredt, mi meg ott pukkadoztunk a visszafojtott röhögéstől csomagokkal, mandarinnal felpakolva…lámpafénynél….az ágyon állva….😀

Szóval én nem tudom melyik a jobb, megélni vagy segíteni a csodát, de egy tuti! Mindkettő varázslatos tud lenni a maga módján…❤

De ma nem csak rólam szól a poszt, hanem az adventi naptárakról, melyek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy a kicsik is megtanuljanak ünnepelni és várni a Karácsony..

Sima dobozokból épült adventi városka:a

Csomagolópapír, de mintás textil is rejtheti az apróságokat: aa

Csak semmi csicsa!
adventi

Ismét natúr kartonházikók, de most egymás mellett szorosan: adventi2

Nekem ez már túl barna, viszont az elképzelés profi! adventi3

Gyufásdobozok különböző mintákkal: kal

Meséknek, vagy matricáknak: kalendarium

Gyönyörű ez a csendélet! naptar

Csillagos: naptar-jpg3

Kosaras: pottery-barn-tree-advent-calendar

És még valami a türelmetleneknek! Naponta legyen cserélhető a buborékfólia, ha egy nem tartana ki!😉 vicceska

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

