Különös anyag a Karácsony szolgálatában…. – 56 nap

Bevallom vívódtam egy keveset e bejegyzés felett..

Mert a szögesdrót nem az az anyag amihez az ember pozitív gondolatokat társít.. De pont azért vágtam bele, mert mi változtathat sokat a beidegződéseken, mint a Karácsony?!

szogesdrot-2

Szóval, én amondó vagyok, hogy bontsunk le egy újabb falat és csodáljuk meg, hogy ez a durva anyag mennyire adja át a Karácsony üzenetét.. Ne tessék félreérteni, nekem is ambivalens érzéseim vannak a fenyőt vagy még inkább a keresztet látva, de azt mondom adjunk neki egy esélyt!

Szúrós anyag, ízléses kidolgozás:szogesdrot-6

Csillagok..szogesdrot-4

S lám! Fehérre festve szinte elveszik a drót keménysége: szogesdrot-7

Egy valamire való ezermester műhelyében ennek fix helye lehetne!😉szogesdrot2

De nekik is! szogesdrot

Ha nem is annyira karácsonyi, de ki nem akartam hagyni..szogesdrot-5

És végül a rendhagyó kopogtató:szogesdrot-3

Hát…nem mondom hogy megbarátkoztam a szögesdróttal, de úgy vélem az új szemszög sosem árthat meg nekünk. A Karácsony szelleme és békés melege legyen velünk, Kedvesek!❤

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

