Változatok kartonból készült álkandallóra – 93 nap

Megihletett a hűvösebb idő!

Két éve készítettem egy álkandallót és bevallom nagyon büszke voltam rá! Az akkor vásárolt műfenyőm doboza lett a ‘kandallóm’ teteje. Tapétával vontam be a dobozokat, én bizony nem festegettem egyesével a ‘téglákat’! Azt viszont megtanultam, hogy nem szabad decemberig várni a tégla mintás tapéta megvásárlásával, mert akkor már a legmutatósabbak elfogynak.Érdemes időt szánni az összeállítására, hiszen nagyon hangulatossá teszi a szobát!  Íme néhány megvalósult darab:

A hosszúkás:

kandallo4

A terebélyes:

kandallo

A kidolgozott:

kandallo2

És a kakukktojás; nem esküdnék meg arra, hogy kartonból van, de gyönyörű!

kandallo3

Egy másik cuki kandallót találsz itt.

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

