Karácsonyfám 2015

..és akik rajta lakoznak..

Eléggé el vagyok maradva ezzel a poszttal; előbb időm, később kedvem nem volt időt szakítani ezen bejegyzés összeállítására, de végre erőt vettem magamon!

Szóval, 2015-ben is az előtte való évben vásárolt fehér műfenyőcskémnek szántam a főszerepet és megint egy héttel hamarabb raktam össze. A használaton kívüli hónapokban fa ágai nem voltak összehajtva, ám még így is majdnem egy órába telt mire helyesre hajtogattam az ágait..🙂

DSC_3968

Szenteste aztán terítékre illetve a kanapéra kerültek szívemnek kedves gömböceim és velem együtt nagyon várták a debütálást..

DSC_4015

De először az égősorok kerülnek fel ugyebár és ezt szőrös lánykámnak is le kellett ellenőrizni…sőt pózolni is kell a fával🙂

DSC_4012

No persze a munka végeztével is!

DSC_4046

A fám díszeit nagyrészt a gömbök teszik ki, de akad néhány kivétel.

Ez a két dísz általam kapott új ruhát; a jégcsap új színt, a gömb pedig hóember mintát. Mindkettőt matricafestékkel készítettem:

DSC_4201

DSC_4169

˙˙

Régebbi díszeim is vannak, de a figurák nagy része már új. Találtam pár éve egy helyet a közvetlen környezetemben, ahol darabonként tudok ilyen szépségeket venni. Íme néhány darab az elmúlt pár évből:

Sajnos már törött fülű az arany macim sőt, piros testvére  is így járt..:/

DSC_4196

Hegedű

DSC_4198

Mintás szív

DSC_4173

Nem hétköznapi formák

DSC_4199

DSC_4160

Hóemberke

DSC_4181

Szívemnek különösen kedves a gomba dísz, így ezt a szépséget nagy örömmel hoztam haza anno

DSC_4185

A csipeszes madárkának van párja is

DSC_4191

˙˙

A finom rózsaszín gömbök a tavaly januári leárazások alkalmával kerültek hozzám, 3-3 darab van belőlük

DSC_4211

DSC_4209

˙˙

A tavalyi év számomra egyik kiemelkedő élménye volt egy látogatás a szentendrei Hubay Ház Karácsony Kiállítás és Szalonba.. ♥ Természetesen volt néhány apróság, amit nem hagyhattam ott!

Natúr szívecske

DSC_4195

Hosszúkás lilaság

DSC_4189

Cukorpálca

DSC_4194

Angyalka

DSC_4192

Vigyorgó hóemberke

DSC_4167

Az egyik kedvencem ez a csipeszes matt gombácska

DSC_4190

És a másik amiért biztos, hogy visszamegyek..rózsaszínű cukorka ♥

DSC_4161

 

Mind együtt

IMG_20151229_214552

Fényekkel

DSC_4019 (2)

Ajándékokkal

DSC_4080

Ez is szép karácsony volt, akárcsak a tavalyi.
Talán ez a fa hozott valami varázst magával..
Nem is kívánok egyebet, csak annyit, hogy ez idén se legyen másként.. ♥

DSC_0002

 

2 thoughts on “Karácsonyfám 2015

  1. Nagyon-nagyon édes a kutyusod és szép a fád❤
    Tetszik a blogod és mindig szívesen nézegetem, olvasom a bejegyzéseket. Már alig várom, hogy jöjjön a karácsony.🙂

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

