Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :)

Az enyém a vártnál jobban alakult..🙂

Féltem tőle, de ki tudja miért ( O:) ) boldog voltam! Pedig nehézkesen indult a nap, de dél körül már egyre jobban éreztem magam és szép komótosan ténykedve vártam a napnyugtát, amikor is nekiálltam a már egy hete felállított fácska díszítésének.. Ezzel órákig el tudok pepecselni, pedig most csak gömböket tettem a fára; arany-rózsaszín-lila színekben, viszont nem találtam meg az akasztókat, így az idén parkolópályára állított díszeimtől kértem kölcsön az övéket.. ;) Ez is eltartott egy ideig.. És persze nem ez volt az egyetlen malőr; a több száz fehér izzósor közül az egyik megadta magát és naná, hogy épp akkor miután feltettem a fára..! Úgyhogy egy égősor leszed, többit átigazítani, hogy ne látszódjék a hiány.. A végeredménnyel azonban borzasztóan elégedett vagyok és a Szentestével is.. Hálás köszönetem az Égieknek, hogy megtöltötték a karácsonyimádó szívemet a Karácsony melegével….❤

DSC_0673

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

