Vízkereszt, avagy amit gondolok..

Én még nem érzem, hogy elmúlt volna a varázs..

Tudom, hogy ma van Vízkereszt; ma zárult le a karácsonyi ünnepkör és mától tavaszvárás van hivatalosan is. Mégis eléggé furcsa volt ma a tizenakárhány fokban sétálni és most is fura bent ülni a karácsonyfa és két illatos mécses társaságában, de mi még ebben éldegélünk.. Sokszor nézegetjük és szakavatottan tárgyalunk a fáról; párom megjegyzi, hogy idén majd jobban ügyel az égők szabályos elrendezésére, és a 400 izzó mellé, jól jönne még pár száz..s a fa alatt robogó kisvonatnak is simább felület kell majd! Én sokadik szemlélés után is büszke vagyok a magam készített díszekre, főleg a hókristályokra és már el is döntöttem, hogy idén nagyobbakat gyártok majd..
Úgy vélem lesz itt még tél, így nem is sietek leszedni a fát. Nem szeretem ha megmondják, mit mikor tegyek, de ez most nem is erről szól. Hanem arról, hogy tartogatjuk még a varázst. Még nem állunk készen rá, hogy elengedjük. Ma jó idő volt, talán holnap is az lesz, de a télnek még nincs vége, még csak most jön a java. Igazából akkor érzem a fények, a kuckós meleg és a varázs szükségességét, amikor már rég elmúltak az ünnepek és mindenki a a tavaszvárásról beszél; kb február vége felé. Szerintem a február a leghosszabb hónap! Akkor már nagyon unom a szürkeséget és akkor ég nálunk a legtöbb mécses..

Most még itt áll a fa csupa fényességével és azt hiszem bérelt helye van nálunk január végéig. Minimum..

DSC_4773 másolata

__

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

