A hűvös este után..

..jólesik egy kis melegítő itóka!

Kis híjján hidegnek lehet nevezni az elmúlt estét, s ebben a szélnek is nagy szerepe volt.. Én gyertyát gyújtottam, karácsonyi rádiót hallgattam és…mit tagadjam itt tevékenykedtem az oldalon, ami most megint új ruhát kapott. Elkezdődött a szeptember, s vele jött a hűvös idő is, ami még inkább előcsalogatta a karácsonyváró koboldjaimat!😉  (Ahogy a tegnapi statisztikát elnézem, nem csak én kezdtem el a karácsonyi előkészületek köré rendezni a gondolataimat!) Szóval a  hosszú tavaszi/nyári szünetnek vége, az oldal ismét beindul, s remélem idén is sok örömötök telik benne!

Csodás napot Karácsonyimádók!😀

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

