A karácsonyfa ruhácskája

A dátumot tekintve még igencsak korai a következő karácsonyról elmélkedni, ám eme blog működése nem áll meg “csak” azért, mert nincs adventi készülődés..

Szóval…nemrégen vettem észre, hogy a Szenteste sztárjáról, vagyis a karácsonyfáról még nem is posztoltam, pedig hát…nagy az Ő jelentősége! Én a vegyes-dús díszítés hódolója vagyok, vagyis alig látszódjék a fa, legyen rajta mindenféle szín és forma. Nos, képzelhetik a kevéske díszítés rajongói, hogy így mennyi időt vesz igénybe a cicomázás.. Idén egyedül pompáztattam a fát, csekély 4 órámba telt, mire minden fekerült rá..😀

S épp a díszítés közben jutott eszembe (volt időm rá ugye..), hogy nincs külön kategóriám eme csodálatosságos karácsonyi jelképnek! Tarthatatlan állapot! :) De mostantól elindul az új kategória, néhány ötletes-dúskálós variációval, egyenlőre álmodozás szintjén!

Hiszen “jól esik most az álom, jövőre is lesz Karácsony!”😉

.

Kezdetnek itt egy cicoma kavalkád..  S mennyi látnivaló van rajta! 8D

Nyugalom, a kép egy boltban készült, gyermek-álomkarácsonyfa ihletéssel..🙂

.

Exhippik fája, avagy a béke mindenek előtt..

Tetszik egyébként, mert nem unalmas!

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

