Adventi díszem, avagy gyorsan, frissen valamit!!

Tegnap volt advent első vasárnapja. Elterveztem én hogy milyen asztali díszem lesz, de közbejött ez meg az, így a hozzávalók begyűjtésére nem maradt időm. Viszont az elképzelhetetlen, hogy ne csináljak valamit abból a kevéske kincsből, amit kedvenc dobozkám rejteget!! Így hát kiborítottam a tartalmát és szétnéztem, hogy mit használhatnék fel.. Van itt pár toboz, amit még spanyol földről kapkodtam fel, mert furcsáltam az ottani fák kinézetét.. Ott van még az őszi kreálmányomból megmaradt földimogyoró is. És persze van pár szem alma, imádom, imádjuk- fergeteges mennyiséget tudunk elpusztítani belőle.. És ennyi elég is, hogy egy összedobjak egy helyes kis adventi tálat!🙂

.

Egyébként van egy kis csalás a dologban, mert a földimogyoró nem igazi..😉 A család több tagja is bevallotta (persze utólag) hogy amint meglátták rávetették magukat és csalódottam vették tudomásul, hogy rettentő kemény eme amcsi termék.. Nos, hát azért, mert fémből készült..😀

A kicsiny csizmácskák, gombák, a mini-mézik és az ajándékdoboz mind a kincseim közül kerültek ki és gyurmaragaccsal lettek rögzitve a tál szélére, hogy ezzel is emeljék a művem dicső fényét..😉

Szerintem egészen jól mutat.. Tulajdonképpen elégedett vagyok vele. Egyenlőre..:).

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

