Flitteres hungarocell gömb

 

Annyit hallottam már ezekről a gömbökről, hogy múlt héten úgy döntöttem készítek egyet. Esténként rakosgattam fel a flittereket és meglepődve vettem tudomásul, hogy alig tudtam abbahagyni és hogy gyorsabban készül mint gondoltam! Azóta már a negyediket szúrkálom…. :)  Hozzávalók terén egy(vagy több!) hungarocell gömbre, két doboz rövid gombostűre és ízlésünknek megfelelő színű flitterre van szükség(melyek középen lyukasak). Én először egy nagyobb gömböt készítettem el, ahhoz másfél doboz gombostű és két csomag nagyobb átmérőjű flitter kellett.. Ebből is többféle van, de mint látod a nagyobb is jól mutat a gömbön.

Csináltam pirosat is..fő a változatosság és mint már említettem nem tudtam leállni a gyártásukkal..😀

 

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

