Wham – Last Christmas

ck

Az első csakis a Wham lehet! Csakis a Last Christmas!
Ez van! Imádom és punktum!😀🙂😉

kandalló

Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year
To save me from tears
I’ll give it to someone special

Once bitten and twice shy
I keep my distance
But you still catch my eye
Tell me baby
Do you recognize me?
Well
It’s been a year
It doesn’t surprise me
I wrapped it up and sent it
With a note saying “I love you”
I meant it
Now I know what a fool I’ve been
But if you kissed me now
I know you’d fool me again

Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year
To save me from tears
I’ll give it to someone special

A crowded room
Friends with tired eyes
I’m hiding from you
And your soul of ice
My god I thought you were
Someone to rely on Me?

I guess I was a shoulder to cry on
A face on a lover with a fire in his heart
A man under cover but you tore me apart
Now I’ve found a real love you’ll never fool me again

Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year
To save me from tears
I’ll give it to someone special

A face on a lover with a fire in his heart
A man under cover buy you tore him apart
Maybe next year I’ll give it to someone
I’ll give it to someone special.

 

Wham! – Tavaly karácsonykor

Tavaly karácsonykor
Neked adtam a szívem
De rögtön másnap te tovább is adtad
Idén, hogy megspóroljam magamnak a könnyeket
Majd valaki különlegesnek fogom adni

Akit a kígyó megmart, a gyíktól is fél
Tartom a távolságot
De azért így is meg-megakad rajtad a szemem
Mondjad, bébi, megismersz még?
Hát, eltelt egy év, nem lep meg

Boldog Karácsonyt! Becsomagoltam és elküldtem
Azzal az üzenettel, hogy “szeretlek”
Komolyan gondoltam

Már tudom, mekkora hülye voltam
De ha most megcsókolnál
Tudom, hogy megint bedőlnék neked

Tavaly karácsonykor
Neked adtam a szívem
De rögtön másnap te tovább is adtad
Idén, hogy megspóroljam magamnak a könnyeket
Majd valaki különlegesnek fogom adni

Egy zsúfolt szoba, fáradt szemű barátaink
Bujkálok elől, a te jégcsap lelked elől
Istenem, hogy hihettem, hogy meg lehet benned bízni
Én? Csak a vállam kellett, hogy kisírd magad rajta. Egy szerető, az ő arca, és a tűz a szívében
Egy álruhás férfi, de te széttiportál engem
Most megtaláltam az igazi szerelmet, engem nem versz át többet
Tavaly karácsonykor
Neked adtam a szívem
De rögtön másnap te tovább is adtad
Idén, hogy megspóroljam magamnak a könnyeket
Majd valaki különlegesnek fogom adni. Egy szerető, az ő arca, és a tűz a szívében
Egy álruhás férfi, de te széttiportad őt
Talán jövőre…
Majd valaki különlegesnek, valaki különlegesnek fogom adni.

2 thoughts on “Wham – Last Christmas

ITT és MOST VÁROM A HOZZÁSZÓLÁST!

